فروشگاه دوربین مدار بسته – آی پی
دوربین مدار بسته، دزدگیر، سیستم حفاظتی
گیت هوشمند، اعلام هشدار، آی پی و تجهیزات شبکه
امنیتی و کامپیوتر:
8058 5566 021
درب اتوماتیک:
2386 8865 021
همکاران :
5229 291 0912
تلگرام:
505 95 75 0938
کانال تلگرام:
0000000
رویداد مدیریت برند 2014 کمپ مدیریت برند یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای جهانی است
رویداد مدیریت برند 2014Reviewed by رویداد مدیریت برند 2014 on Feb 13Rating: 3.5رویداد مدیریت برند 2014رویداد مدیریت برند 2014 کمپ مدیریت برند یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای جهانی است

رویداد مدیریت برند ۲۰۱۴

کمپ مدیریت برند یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای جهانی است که در روز جمعه ۱۸ سپتامبر ۲۰۱۴ برای دوازدهمین بار در لاس‌وگاس آمریکا برگزار شد. نزدیک به ۵۰۰ بازاریاب در این رویداد حضور داشتند.
هدف از کمپ مدیریت ۲۰۱۴ ارائه‌ی برند و بازاریابی حرفه‌ای و ارائه‌ی خدمات مشاوره‌ای است تا افراد تبدیل به بازاریابان قوی‌تر و رهبران پویاتری شوند که قادر به ایجاد برندهای بزرگی هستند.

 

BMC2014_Regonline_Header_Small_NEW_DATES

 

علاوه بر تولید برند بهتر با یادگیری تجارب، کمپ مدیریتی خدمات مشاوره‌ای برای برندها در زمینه‌های نوآوری، تحقیق، توسعه و تجزیه و تحلیل رقابتی ارائه می‌دهد.
برند بخش مهمی از دارایی‌های یک سازمان است و با افزایش تمرکز و آگاهی مصرف‌کننده نسبت به یک محصول منجر به افزایش سهم بازار می‌شود.
اگر شما مالک یک کسب‌وکار و یا یک برند هستید که می‌خواهید برندتان را به بازار عرضه کنید، دلایل بسیاری برای حضور شما در کمپ مدیریت برند ۲۰۱۴ وجود داشت. رویداد کمپ مدیریت برند به شما کمک می‌کرد که با افراد ارشد و سطح بالا در بازاریابی و برندینگ ملاقات کنید و شما یاد می‌گرفتید که چگونه برند این افراد به طور گسترد‌ه‌ای شناخته شده است.

 

Brand-Manage-Camp-stage-1

 

افرادی که در این رویداد شرکت کرده بودند فرصت صحبت با بازاریابان و صاحبان شرکت‌های موفق را به دست آوردند و توانستند از مشاوره با آن‌ها و تجارب بزرگ آن‌ها بهره‌مند شوند. این رویداد تنها دو روز طول کشید، اما با انواع فعالیت‌ها و اتفاق‌ها برای کمک به تبدیل شدن به یک فرد موفق‌تر همراه بود.

 

تعدادی از سخنرانان کمپ مدیریت برند: دیوید آکر، مایکل برنر، مدیر محتوای SAP- راب والدو نویسنده کتاب هرگز انفرادی پرواز نکنید- لو کاربن نویسنده کتاب” چگونه مشتریان را دوباره و دوباره حفظ کنیم؟” – جی بائر نویسنده کتاب کاربردپذیری- دنیس لی یان نویسنده کتاب ” برندهای بزرگ چه کاری انجام می‌دهند؟”
شگفت‌انگیز بودن را توقف کنید و تمام تلاش خود را بکنید تا مفید باشید. جی بائر
کمک و فروش دو کلمه‌ی کامل متفاوت هستند شما می‌توانید چیزی را بفروشید و امروز یک مشتری داشته باشید و یا می‌توانید به کسی کمک کنید و یک مشتری را برای همیشه به دست بیاورید. جی بائر
ایجاد روابط خوب و بلندمدت اول با تولید اطلاعات و محتوای خوب ایجاد می‌شود سپس با مردمی که به برند شما وفادار هستند. جی بائر
شما نمی‌توانید بدون تجربه‌ به کار خود ادامه دهید. دنیس لی یان
دنیس لی یان همچنین از اصول بزرگ‌ترین برندهای جهان صحبت کرد. او گفت برندهای بزرگی مثل اپل، نایک و غیره وضعیت و محبوبیت خود را به دلیل خوش اقبالی، فرمول جادویی و یا حتی نبوغ یک رهبر رویایی به دست نیاورده اند.
راب والدو: هرگز به صورت انفرادی پرواز نکنید. شما باید کارکنان، پشتیبان‌ها و همکاران، تامین کنندگان، فروشندگان و توزیع‌کنندگان خوبی داشته باشید تا بتوانید کسب‌وکارتان را به برند بزرگی تبدیل کنید.

رویداد مدیریت برند 2014

رویداد مدیریت برند ۲۰۱۴



دیدگاه ها :



مجوز و گواهینامه
آی پی - سی سی تی وی
برای دانلود کاتالوگ ما کلیک کنید
تماس با ما
آدرس:
تهران - نواب جنوب - بعد میدان نه دی - خروجی شهید چراقی - اولین دسترسی محلی-کوچه روشنایی ده پلاک14 طبقه4 واحد3
تلفکس:
02155668058
ایمیل:
info@ip-cctv.ir